نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ما پوگبا را از دست نمی دهیم / یووه از رئال قدرتمندتر است

ما پوگبا را از دست نمی دهیم / یووه از رئال قدرتمندتر است

ستاره فرانسوی یوونتوس مورد توجه باشگاه های بزرگی مانند بارسا ، رئال ، پاریس سن ژؤمن و منچستریونایتد قرار گرفته است و در روزهای انتهایی لیگ های اروپایی شایعات در مورد پیوستن پوگبا بسیار به گوش میرسد . اگرچه ماروتا همانطور که قبلاً هم گفته بود تاکید می کند که باشگاه یوونتوس هیچ تصمیمی برای فروش ستاره 21 ساله خود ندارد .

" ما به فروش پوگبا نیازی نداریم و در این مدت در مورد فروش او صحبتی نکردیم بلکه موضوع مذاکرات با تیم های مختلف برای جذب بازیکنان آن ها بوده است . موضوع مبلغ ِ پیشنهادی برای او نیست زیرا باشگاه اصلا تصمیمی به فروش پوگبا ندارد "

" برای ما مهم ترین هدف نگه داشتن ستاره های تیم است و پس از آن خرید بازیکنان جدید و کارآمد با نظر سرمربی . پوگبا نیز بازیکن کلیدی و مهمی برای ما محسوب می شود و ما اصلا دلیلی برای فروش او نداریم . او می تواند در آینده هم برای ما موثر و تعیین کننده باشد "

پیشنهاد رئال و سایر تیم ها برای ویدال ؟

" باید گفت که یوونتوس از رئال قدرتمندتر است و ویدال دلیلی برای جدا شدن ندارد ، ضمن اینکه ما هم به او نیازمندیم. او بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود و از داشتن او خوشحالیم "

دیبالا ؟

" جذب او تقریباً تمام شده است، توافقات انجام شده و ما منتظر آمدن او هستیم. باید ببینیم که در فصل جدید او چه کارهایی برای یووه انجام می دهد "

اسامی دیگر برای خط حمله .. 

" گزینه ها برای ما زیاد هستند . ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و جوانان با استعدادی هم که نیمی از مالکیتشان برای ما است در تیم های دیگر حضور دارند. باید با تشخیص سرمربی نیازهای باشگاه را رفع کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: